Prezentare
Editia din acest va dezbate in mod particular tendintele, oportunitatile si provocarile industriei de PR in contextul economic actual, in care gestionarea reputatiei corporative si consolidarea increderii publicurilor vizate capata un rol tot mai important in supravietuirea si in dezvoltarea durabila a companiilor.
DE CE SA PARTICIPI

Nu rata editia PR Forum

  • DACA vrei sa te adaptezi la schimbarile de pe piata media
  • DACA vrei sa intelegi rolul internetului in angajarea publicurilor cheie
  • DACA vrei sa afli tactici eficiente si creative folosite in campanii de succes
  • DACA vrei sa stii tendintele momentului
  • DACA vrei maximizezi rolul strategic al PR-ului in campanii de promovare
  • DACA vrei sa monitorizezi prezenta online a brandului/companiei
  • DACA vrei sa afli cum sa creeaza o strategie eficienta pe timp de criza
Cine paRticipA
  • Directori de comunicare si corporate affairs
  • Directori de comunicare si marketing
  • Specialisti in PR din agentii specializate
  • Specialisti in New Media
  • Consultanti independenti
  • Practicieni din advertising
  • Jurnalisti
  • Bloggeri
editia 2013